Friday, June 25, 2010

Round 2 start esok

Okay, basically harini last match day untuk Round 1. Esok dah start Round 2. Tinggal 16 teams je. Lu orang agak-agak sapa menang World Cup 2010 ni?

Basically kalau lu orang tanya gua, gua kalau boleh nak England menang. Bukan apa, gua syok dengan England punya chanting dengan cheering. Gua tadakla minat sangat dengan Steven Gerrard ke apa. Muka Fabio Capello tu, lagi la gua menyampah.

No doubt Messi memang hebat tahap gaban and ramai orang dok kata Argentina akan menang. Tapi kalau tolak gua punya syok, gua rasa Germany akan menang. Netherlands dengan Uruguay pon worth putting your money on. Gua dah pilih 4 teams untuk semi-final. Sekarang lu orang punya turn pulak. So sapa lu orang rasa yang akan menang sebenarnya?



ps: nanti beginning of every new round eg. 1/4 semi dengan final gua akan tanya lagi sapa akan menang. jangan risau lu orang boleh tukar fikiran punya.gua fleksibel.boleh kowtim

pss: gaji harini.fuhhh

No comments:

Post a Comment