Sunday, November 14, 2010

Sejuta kali ganda

Itulah beza effect bila kita dapat birthday card dengan wish dari SMS, e-mail, facebook, twitter, YM atau Whatsapp. Sebab tu every year gua cuba sedaya upaya hantar kad raya kat parents gua, bagi birthday card kat adik-beradik gua.

Kat sini, gua nak ucap terima kasih kat kekawan gua yang seingat gua, tetiap tahun bagi kad hari jadi. Gua bukan takmau bagi birthday card kat lu orang personally, tapi gua takut kot-kot gua termiss bagi birthday card kang lu orang cakap gua bias pulak kan? So sebab tula gua join bagi lu orang birthday card share beramai-ramai dengan kekawan yang lain. Sharing is caring. Ok tak reason? Hehe.

Tapi gua harap lu orang faham effect birthday card tu. Jadi moral cerita kali ni, bawak-bawak la simpan iPhone lu orang dalam poket dan berborak lah dengan kekawan bila duduk semeja.

Bayangkan dunia yang penuh dengan manusia, tapi hanya bercakap di alam maya. Sedih kan?




ps: tas. tebabooo. lu orang jangan terasa dengan gua. hehe

No comments:

Post a Comment