Sunday, March 7, 2010

An Unselfish Act

After a thought, gua decide untuk letak co-blogger list kat blog gua ni. Tab sebelah kanan. Just incase lu orang tak perasan la, sebab tu gua bagi tau ni. Tapi kalau lu orang dah perasan, tahniah and thank you for noticing. Such an observant. Hehe

Okeh, gua nak pi Alor Star ni, tengok member gua akad nikah kat Masjid Zahir (damn gua lupa bawak balik camera bagak gua). Member gua tu tah apa mimpi, nak kahwin tapi inform kekawan last minute. Angin betul gua. Maybe dia ingat kahwin tu macam order pizza kot. On a second thought, biarlah. Dia yang nak kahwin bukan gua. Kan?

Masjid Zahir, Alor Star

Lepas setel tu, gua ada lunch date dengan Oger kat Restoran Atap Rumbia. Nasik campur kat situ memang antara yang terbaik kat Kedah ni. Malam sikit gua drive gerak balik KL.

No comments:

Post a Comment