Friday, October 2, 2009

Unik dari India

Tiba-tiba tanpa diketahui bagaimana selepas rutin harian pagi internet, saya berakhir dengan melihat IP UNIK di tab analisa laman web Nuffnang untuk blog NM, yang mana jarang-jarang sekali saya lakukan. Dan saya mendapati salah satu UNIK adalah berasal dari India. Wah siapakah dari India ni yang membaca NM. Saya agak teruja.

Selepas beberapa minit berfikir...

" laaaa lu ke mama haha. potong la. gua baru ingat awek bollywood mana pulak yang dok baca blog ni "

Haha



ps: cubaan utusan blog melayu 100% pertama NM.translasi terus =D

pss: monkey in = monkey out

3 comments:

  1. f ahh lu.... isu is.... hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. kalau dari mumbai, jeddah, shanghai, osaka, taipei.

    takyah nak berangan la awek2 local yg baca blog lu hahaha

    ReplyDelete