Wednesday, May 26, 2010

Again it's about power

Semalam gua saja test market nak tengok gua power ke tak. Nak tau apa gua buat? Gua telah membida tawaran kekosongan naik pangkat. Dateline bidding dia tengah malam tadi. Dasyat Human Resource division tempat kerja gua sekarang. Nak apply naik pangkat main klik kat internet je. Tak main type-type, isi-isi borang. Hopefully berjaya la kita kurangkan deforestation dengan effort macam ni kan?

Anyway, gua tau yang gua tak cukup power lagi, tapi apa salahnya cuba nasib kan? Mana tau kot-kot sebenarnya gua dah power tapi gua je yang tak tau, since gua dah pakai g-shock face kaler oren ni. Kita tunggu seminggu dua lagi, tunggu result tengok gua power ke tak sebenarnya. Sementara tu jom ikut gua berlari prepare untuk KL Marathon. Gua dah register tapi gua rasa macam gua tak dapat cuti masa marathon tu.



ps: even if gua power pon tapi in reality gua tak ready lagi nak jadi power.saja gatal

pss: kerja gua untuk naik pangkat tak payah interview.power tak?haha

psss: superhero macam gua selalu power time-time krismes

1 comment:

  1. hahahaha fak kelakar dowh!

    tak, seriously, gua ikhlas gelak ni.

    ReplyDelete