Wednesday, May 19, 2010

Oger kembali ke Kangar

Oger sekarang decide nak support Celtic since Liverpool dah tak berapa power


Kelmarin hari Isnin, gua tak berapa sihat. Gua punya tak sihat dah masuk hari ke 4 dah ni. Sengal-sengal badan, mild fever, flu dengan batuk-batuk sikit. Gara-gara global warming la ni kot gua rasa. Panas stok kow-kow punya. Ditambah pulak dengan kerja gua yang menimbun tak cukup hari sekarang ni. Konfem dapat mc kalau pi jumpa dokter.

Hari yang sama, lepas late lunch KFC dengan Aboo & Oger, gua balik rumah terus telan ponstan, panadol dengan clarinese. 3 jam lepas tu gua kembali gagah seperti sedia kala. Oger sebelum bertolak balik Kangar cakap "Jack, sakit perut pon lu hentam je ponstan tu haha. Sure ok punya". Gua dengan Aboo masih impressed dengan upper body Oger yang makin sasa. Aboo accused Oger layan steroid tapi macam biasa, Oger strongly deny statement Aboo tu.

Gua rasa semua orang rasa tak best hari Isnin haritu. Gua sebab tak sihat. Aboo sebab lawyer call masa dia tidur petang bagitau dia kena saman. Oger pulak sebab kena endure 5 hours drive balik Kangar. Harini gua kembali bekerja seperti biasa. Gua kembali sedar betapa nikmatnya sihat tu =)



ps: kfc black pepper crunch xbest.pedas lada dia xsyok

1 comment:

  1. abis la oger tak anonymous..banyak dapat fan mail la lepas nih..

    ReplyDelete