Thursday, January 6, 2011

The Tourist



Semalam gua dengan kekawan gua tengok wayang. Cerita The Tourist. Jalan cerita memang hancur. Tapi Angelina Jolie memang anggun cantik bergaya macam biasa. Sampai naik Eurostar konduktor tak check tiket dia lah. Kalau takat muka melayu macam gua jenuh kena fine.

Sikit fakta gua nak kongsi. Dalam cerita ni, Elise Clifton-Ward (Angelina Jolie) naik train dari Gare de Lyon, Paris ke Venice, Italy. Padahal Eurostar punya service kat Paris ada kat Gare du Nord saja. Lepas tu network train ni paling east sampai takat Zurich, Switzerland je. Italy tu sebelah timur Switzerland.

Gila kantoi homework producer filem ni. Jalan cerita lagi la. Lu orang fikir la sendiri. Pendek kata, tak payah la tengok. Unless lu orang tengok sangat Angelina Jolie. He he he


ps: member gua kena sound dengan bos semalam.gua rasa tak patot.kutu pms kot

pss: adik gua yang dah kahwin tu pindah seremban 2-3 hari lepas

psss: harini gua nak tengok hantu kak limah balik rumah pulak

No comments:

Post a Comment